THANK YOU NASTIA!

 

A few days ago I received a package by illustrator Nastia Sleptsova. I was so surprised! A lot of beautiful pictures. 
I couldn´t believe my eyes! My heart danced and my soul was full of happiness. 
Many thanks to you Nastia, dear friend from Crimea, you made my year-end more beautiful .)

Pred pár dňami som dostala balíček od ilustrátorky Nastii Sleptsovej. Bola som neskutočne prekvapená, keď som 
zistila koľko krásnych obrázkov som v balíku našla. Normálne sa mi nechcelo veriť, ostala som veľmi dojatá a šťastná. Nastia je úžasná a veľmi šikovná a ja začínam asi šetriť na výlet do Ukrajiny, aby som ju mohla raz osobne spoznať. Ďakujem ti Nastia veľmi moc, krajší záver roka som si ani nevedela inak predstaviť .)

 

 

These foodie illustrations drew Nastia especially for first print issue of EGREŠ magazine

Tieto illustrácie jedla kreslila Nastia špeciálne pre prvé tlačené číslo EGREŠ magazínu.

 

 
  
Blog, web, flickr and facebook of Nastia *
Kontora sisters - project of Nastia and her sister *

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára